Ungdomssektionen på Tjörns Ridklubb

Det här är Tjörns Ridklubbs Ungdomssektion. Den drivs av de unga i stallet, för de unga i stallet.

Duttan & hennes ägare

Kategori: Aktiviteter

Hej!
Vi fick ett mail från Duttans ägare Jennifer som hittat till våran blogg, så här skriver hon:

"Hej!
Det var jag som köpte Duttan 2009! Jag  har fortfarande kvar henne och jag kommer alltid ha det!
Jag och Duttan trivs jätte bra ihop! <3

Duttan bor i ett "litet" stall med bara 2 boxar! Men boxarna är jätte stora!
Duttan går med min mammas häst Trombon! Trombon är en liten häst på 28 som är boss över hagen men ändå snäll! :)

Duttan och Trombon blev bästa kompisar från första stund! :D

Jag och Duttan har vart på 2 ridläger tillsammans!
Duttan älskar att vara på ridklubben där vi har vart på ridläger! Hon älskar alla hästar hon träffar på ridskolan! :)
Jag och Duttan har startat i hoppning några gånger och också i dressyr! Det har gått jätte bra! :'D


Duttan är BÄST! :D <3"


Och här är lite bilder på dom tillsammans:





Superkul att höra att Duttan lever ett härligt liv som privatponny!

Tack Jennifer för att du hörde av dig, jag tror att många Duttan-fans på TjRK blir glada över detta inlägget :)


Kramizar/ US & LUS

Kommentarer

  • Jennifer! :) säger:

    Ingen fara! :D

    2012-01-24 | 07:45:51

Kommentera inlägget här: