Ungdomssektionen på Tjörns Ridklubb

Det här är Tjörns Ridklubbs Ungdomssektion. Den drivs av de unga i stallet, för de unga i stallet.

Old pics

Kategori:

Hej allihopa!!
Satt å kolla igenom alla mina kort på datan å då hitta jag de här söra korten på US & LUS som togs för nästan två år sedan (!) tror jag. KOmmer ni ihåg varför vi fick den smarta idén att klä ut oss till en massa olika och väldigt udda yrken?

Agnes som lärare tror jag, eller?


Elin & Gandalf som prinsessa och enhörning, så snygga



men tyvärr ELin, sötast var nog ändå Hilda och Lilleman



Hehe Julia och Selena som något där man måste använda grön overall och blå benlindor hmmm...



Lisa & Gretis som kemister om jag inte mins fel?



Moaser väldigt hård och manlig ut i sin reflexväst ;)


Carro & Kaxel som målare



Också såklart Jenny och Plumsan som kontorsarbetare??



Det var allt för idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: