Ungdomssektionen på Tjörns Ridklubb

Det här är Tjörns Ridklubbs Ungdomssektion. Den drivs av de unga i stallet, för de unga i stallet.

Olle special!

Kategori:

Hejsan svejsan ;)
Fick en liten önska om mer kort på Olle så jag letade fram de jag hade.

Jätteroligt att ni kommenterar om vad ni vill ha mer av på bloggen - fortsätt så!


Här är fyra kort från sommaren 2009: en mkt hungrig olle som inte ville slita sig från gräset ;)







I bakgrunden ser vi tre rumpor som tillhör Duttan, Blacky och Lilleman ;)


Och här kommer några kort från photoshotet vi hade i våras:








Det var tyvärr allt jag hade på Olle.
Har ni någn annan ridskolehäst ni skulle vilja se mer av, eller kanske kort på ridskolehästar från förr?
Jag har en hel del kort så önska gärna så ska jag försöka ladda upp vad jag har ;)
Ni får även gärna maila bilder till [email protected] så lägger jag gärna upp :)

Kramizar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: