Ungdomssektionen på Tjörns Ridklubb

Det här är Tjörns Ridklubbs Ungdomssektion. Den drivs av de unga i stallet, för de unga i stallet.

Vi i Stallet 2011

Kategori:


På lördag startar vi en teorikurs med temat Vi i Stallet. Den kommer hållas varje lördag 12.00. och vi kommer lära oss massa roliga och intressanta saker om hästar och stallet.
 Alla får vara med och det är helt gratis!
Ta chansen att lära dig något nytt och ha roligt på samma gång J

När vi har lärt oss så mycket vi bara kan ska vi tävla mot andra klubbar (någon gång i maj) i distriktet.

Hoppas vi ses på lördag!

Kramar från US

 

Kommentarer

  • sofhia säger:

    Någon som känner igen newforest ponnyn Burnett? jag sålde henne till tjörns ridklubben -98 eller -99 och nu undrar jag vart hon såldes vidare?

    Mvh sofhia

    [email protected]

    2011-02-07 | 11:45:30
  • sofia säger:

    Hejsan!

    jag kommer ihåg Burnette jätteväl. Tävlade henne i bohuscupen dressyr bl.a.

    Jag kommer inte ihåg vem som köpte henne, men jag kan höra om nån annan på klubben vet något.

    2011-02-08 | 20:11:17
  • sofhia säger:

    Hört något mer om burnette? Kan nås mig via mail [email protected]

    2012-02-12 | 14:03:48

Kommentera inlägget här: